måndag 27 oktober 2008

Jag har fått "skäll"...

Morgonen började med ett besök hos sjukgymnasten, trodde ju redan igår att jag skulle få "skäll" och det fick jag, det var ju inte förrän denna veckan jag skulle börja belasta knät, jag som trodde att det va ok bara det inte gjorde ont.
Så nu var det bara att sakta ner på mina shoppingrundor tyckte han och vad gjorde lilla jag då? Jo, tog en tur till Torp!!! Hallå hur är det med hörseln??
Så jag får väl skylla mej själv att jag har ont nu ;( men om man nu ska förklara sig så; Skulle jag köra min man dit, han skulle lifta vidare därifrån till sitt jobb och eftersom flickorna har höstlov så var det ju ett utmärkt tillfälle... Ja Ja man blir väl stor någon gång??
Ska försöka bättra mej, nu blir det väl inga turer förrän till helgen tror jag...

Inga kommentarer: