söndag 23 november 2008

6 Veckor!

Pratade häromdan att en dag går fort, men nu har jag varit sjukskriven i 6 veckor, fattar inte var tiden tagit vägen, vad har jag gjort?
Det har ju blivit en hel del data tid, ganska mycket tid vid tv n, jag har hunnit med fem böcker, håller på med den sjätte.
Eftersom jag kunde köra bil ganska snart efter operationen så har jag varit iväg på alla möjliga ställen, både för egen räkning och för andras.
Jag har tränat ca 4 gånger om dagen, gått små promenader, fotat en del, legat mycket i badet, både med och utan plastpåsar;)
Vissa dagar har varit helt ok, då har jag till och med njutit, men de allra flesta dagar har varit jätte tråkiga!!
Så nu äntligen ska jag gå tillbaka till vardagen igen och börja jobba, det ska bli jätte kul, lite nervöst är det, man vet ju inte hur man fixar det, så imorgon har jag stora ”testardagen” så håll tummarna för mej.

Inga kommentarer: