måndag 10 november 2008

En riktig soffliggardag...

Idag har jag inte gjort många knop, sov dåligt i natt fy vad det har blåst, så när klockan ringde i morse så var jag helt slut, gick ut på soffan och somnade om! Som tur är har jag mobilen på ringning kl.9.00, för då ska jag göra ett av mina träningspass, annars hade jag försovit mej till sjukgymnasten, pinsamt att komma för sent kl.10.00!
Efter besöket hos sjukgymnasten var jag och handlade lite mat och sedan bar det av hem till soffan igen och där har jag tillbringat större delen av dagen, ena stunden tittandes på tv och nästa stund med boken i handen, behövde verkligen detta har haft minus på sov kontot i några dagar.
Nu har vi precis ätit middag, Jörgen har gett sig iväg till Kungshamn, de säger att det ska stillna ikväll, men jag undrar det.. Johanna sitter med läxor, hon är riktigt flitg och om en liten stund ska jag iväg och hämta Kajsa hos en kompis i Grebbestad.
Sedan får det väl bli att ta hand om den där eviga tvätthögen, men det får väl bli med underhållning av tv´n.
Tv´n har en stor del i mitt liv, kanske lite mer nu än vanligt, bara längar efter fint väder och lååånga promenader.

Inga kommentarer: