måndag 17 november 2008

Ingen bra dag...

Idag är en sådan där dag man kan gå och lägga sig igen och dra täcket långt över huvudet.
Har vait hos sjukgymnasten idag, kunde sträcka sämre idag än förra veckan! Jag som kämpar så med träningen, det är inte roligt.
Jag har ju bara en vecka kvar på min sjukskrivning, hur ska det gå?
Han ville fortfarande inte att jag skulle lägga bort kryckorna helt, skulle ha dem vid längre promenader :(
Jo jag vet ju att han har rätt, men hur kul är det att ta med sig kryckorna till jobbet?
Ja ja det blir nog bra, behövde få gnälla lite (idag igen?) :=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Tack för kommentaren..Kul att du också bloggar, det hade jag ingen aning om. Hit kommer jag att återkomma ofta känns det som. Du skriver ju om allt det vanliga så som vi har det vi mammor.
Kram hälsa family