torsdag 18 december 2008

Jubileum!!!

Idag lägger jag in mitt 100e inlägg!
Ja och vad ska jag skriva om idag??
Varför inte dagen som gått:
Idag har vi haft julfest på fritids, det är ju väldigt trevligt, men det kan ju vara lite påfrestande med, ibalnd undrar man för vem man gör det? Men när alla satt på golvet runt en stor duk och väntade alldeles tysta och förväntansfulla på julgodiset vi bakat tillsammans, kändes det helt rätt, man jobbar verkligen på ett härligt ställe :=)
Efter allt godis så var det lek och pyssel som gällde, det märks väl att jullovet är i närheten, barnen är verkligen i hög varv, men det hör väl till.
Efter fritids så var det dags för julavslutning i kyrkan, det var massor av folk och en härlig stämmning. Barnen sjöng och spelade jätte fint som vanligt. Idag var det sista gången jag gick på julavslutning för mina egna barns skull, lite sorgset.
Nu ska vi se på film; den 5:e filmen om Varg Weum, Kajsa har blivit förtjust i dom filmerna och nu när det är jullov så har hon ju all tid i världen. Själv börjar jag 6.30 imorgon så jag får väl se hur länge jag orkar.

Inga kommentarer: