måndag 29 december 2008

Rastlös...

Visst är det härligt att vara ledig, men idag har jag varit rastlös, så Johanna och jag bestämde oss för att ta en tur till Torp, vi och alla andra...
Det där med rastlösheten varade inte så länge, fy för folk det var, så efter ett par timmar så hade vi redan tröttnat, jag? som är den obotlig shoppoholiker, kan nästan inte tro det är sant.
Men det är klart några påsar fick vi allt med oss, lite strumopr, trosor, vantar, mm
Det där med rea har jag aldrig rikitg orkat med, jag brukar bara hitta kläder på de ställningar där de har fullpris...
Men jag hittade faktiskt en klänning/tunika på en rea ställning som jag tänkte ha på mej på nyår, ska ta en bild då så jag kan visa.
Nu har vi precis kommit hem ifrån Jone och Lotta har varit där på ett glas vin, eller två och tjötat lite, myys.
Nu väntar dagens middag, Rådjursstek med potatis, smaskens...

Inga kommentarer: