söndag 4 januari 2009

Hur svårt ska det vara?

Ja som ni säkert läst så skulle jag börja mitt nya liv efter nyår, hur bra har det gått??
Jo fram tills igår gick det väl någorlunda, men igår... godis i massor och sedan avslutade jag med en pizza till middag, begåvat va?
Ja ja,så idag när det var en ny härlig dag, började jag med en stavpromenad på en timma, en härlig frukost och ett underbart bad, men sedan hittade jag en godisskål med godis som barnen inte gillade... men det gjorde jag.
Så nu sitter man här med dåligt samvete och fortfarande godissugen ;(
Att jag ska ha så svårt att låta bli, får se till att ge mej tusan på det, annars blir det svårt tror jag.
Har ju lyckats förr.
Nej imorgon ska jag iväg till affären och handla, måste se till att ha bra alternativ hemma när man blir sugen, någon som har bra tips?

Inga kommentarer: