tisdag 3 februari 2009

Kniven igen...

Ja då blev det som jag befarade, ny operation, eller som han uttrycker sig; "jag ska gå in och rensa lite"
Det blir en titthålsoperation, betydligt lindrigare än den andra, men sövd blir jag och det ska ske inom 1- 2 månader och så blir det sjukskrivning i ca 2 veckor...
Ja ja det ska allt bli skönt att äntligen bli helt återställd för nu är jag så in i ....... trött på detta.
Vi, eller rättare sagt; jag och Britta, funderar eventuellt på att ta oss en helg till fjälls, men det får väl bli innan operationen efteråt vet man ju inte hur man mår, om jag nu klarar av att åka... Ja man behöver ju inte vara en ny Anja Persson, man får väl åka lite safe... hur nu det ska gå jag som gärna satsar lite.
Hur som helst så får vi väl se när operationen ska gå av stapeln först innan vi bokar.
Ja och sedan har vi ju barn i nian och nu är det ju en massa nationella prov så där har vi en sak till att ta hänsyn till, men men vill man något riktigt mycket så brukar det lösa sig och vill till fjällen det gör jag ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Att bli sövd är ju aldrig kul men det ska säkert gå bra. Ta ni en sväng till fjälls först och roa er medans du kan.. Ha det gott kram