måndag 2 mars 2009

Skärpning!

Nej ni nu måste jag allt börja skriva lite oftare, har alldeles för mycket för mej så det blir sällan tid över för datorn.
Men nästa fredag, FREDAG 13! skall jag operera mig, igen!!!
Eftersom jag inte kan böja och sträcka benet helt så ska han gå in och "skrapa lite" hu, tur man inte är vaken.
Blir sjukskriven i 2 veckor så då kommer det säkert bli mer bloggande...
Idag har varit en sådandär dag som jag lika gärna kunde stryka ur alamanackan, barnen har varit jätte stojiga och totalt öronlösa, så vad händer? Jo man går runt och tjatar.
Tålamodet tryter och man orkar inte vara sådär pedagogisk som man faktiskt oftast är, ja ja dåliga dagar har vi väl alla? men det känns inte bra när man kommer hem och känner att man kunde ha gjort ett bättre jobb ;(
Imorgon är en ny dag med nya utmaningar...
Imorgon ska Johanna in till Uddevalla och göra sitt intagningsprov, hon vill läsa musik, så hon håller på att öva så det ekar i väggarna nu, spännande! håller alla tummar jag kan<3

Inga kommentarer: