söndag 8 mars 2009

Söndag...

Idag har jag legat på soffan hela eftermiddagen och vårdat min hemska huvudvärk, inte kul.
När jag hade varit iväg till Tanumshede och lämnat av Johanna och Martin vid bussen drog den igång på allvar, då kom jag på att jag inte fått i mej något kaffe sedan i fredags så där var säkert anledningen.
Efter en snabb tur till affären så bar det av hemåt till kaffebryggaren men nu hjälpte det tyvärr inte med 2 muggar, utan det fick bli alvedon och soffläge i några timmar, så nu äntligen börjar jag känna mej bättre.
Idag lagade Jörgen Dillstuvad potatis med egenhändigt gravad lax till, det är en av mina favorit rätter, mmmm
Jag börjar på allvar längta efter våren, gillar visserligen snö men nu räcker det.
Om man tänker efter så har vi ju faktiskt haft lite vinter i år, synd bara att jag inte haft möjligheten att utnyttja den på ett par skidor.
Men men det får bli nästa vinter, förhoppningsvis är man bra i knät då.
På fredag blir det ny operation ;( hoppas att han hittar felet och framför allt att han kan göra något åt det.
"FREDAG 13 E!!! oj då, visst händer det att folk dör när de blir opererade mamma?" sa min väldigt rara dotter, det värmde ju...

Inga kommentarer: