måndag 6 juli 2009

Semester!!!

Idag har jag haft min första semesterdag, även om inte vädret har varit det bästa så är jag jätte nöjd.
Jag började morgonen med att köra Johanna, Martin, Kajsa och Mattias till tåget, de hade siktet inställt på Liseberg!!
Väl hemma väntade Anna, Britta, Lillebeth och Lotta med dagens promenad, det blev den runt "Grönadalen", en tur på ca 5 km.
Sedan blev det en sväng med strykjärnet, sådär kul, men med lite underhållning ifrån tvn så gick det lite lättare.
Jag har även hunnit med en sväng till mor och far i Fjällbacka, där hade mamma lite uppdrag till mej vid datorn, som vanligt ;) men det blev även tid för en liten shoppingtur, ja shopping och shopping, idag blev det mest fönstershopping, man kan ju inte komma hem med en massa påsar föör ofta ;-)
När jag kom hem hade Jörgen fixat lite myys i sjöboden, kräftor och färska frallor, mmmm.
Nu ligger jag i soffan och slötittar på tv, en helt härlig första semesterdag, ja, visst hade jag velat ha lite sol, men man kan ju inte få allt och det vore väl höjden av otur om det skulle vara mulet i alla 5 veckor som jag är ledig, eller hur?

Inga kommentarer: