tisdag 21 juli 2009

Upptagen kvinna...

Trodde nog att jag skulle få mer tid att blogga nu när jag har semester, men jag prioriterar annat.
Det har varit en hel del, Power Walk och lite jogging, måste ju komma i form till Tjejmilen.
Sista helgen i augusti är vi ett gäng tjejer som drar till Stockholm, det där med att springa är inte riktigt min grej, men vad gör man inte för att komma till Stockholm en helg och ha lite kul??
Idag har vi varit på en liten snabbtur i Strömstad, man blir lite rastlös när det bara blåser och blåser.
Eftersom Jörgen var med så blev det "shopping light", vi har inte rikigt samma intresse när det gäller att gå i affärer...
Hursomhelst så hade vi en mysig tur tillsammans jag, Jörgen och Kajsa.
Igår låg jag med huvudvärk hela eftermiddagen och kvällen så det blev ingen promenad för mej igår. ;-(
Idag skulle vi gå vid halv 8 imorse, men jag kände mej fortfarande inte helt ok så jag fick avstå ;(
Lite jobbigt att ligga hemma när de andra är ute, har ju kommit igång så bra nu att jag helst inte vill vara utan...
Men när vi var påväg hem ifrån Strömstad så släppte Jörgen av mej, så jag skulle kunna gå lite, i lugnt tempo... men med musik i öronen så kan man inte gå lugnt, inte jag i alla fall.
Väl hemma efter nästan 2 timmar!!! var jag helt genomsvettig så jag gick ut på bryggan och kastade mej i, i bara bh och trosor!!
ÅH så härligt det var... kände mej verkligen nöjd.
Imorgon så ska tjejligan ut igen och då ska jag med, trots att jag har blåsor på fötterna, vad vore livet utan Compede??
Hörs en annan dag
Kramis Heléne

2 kommentarer:

AP sa...

Herre gud! Har du ingen semester? Du är väl galen. Själv latar jag mig och dricker vin(:

Heléne sa...

Jo då jag latar mej allt med, men du har nog rätt, kanske borde det drickas lite mer vin?
Man kan ju vara en "svettsister" på många sätt ;-) Kramis