måndag 4 januari 2010

Jaha då var första dagen på jobbet gjord...

Idag började jag jobba igen efter mitt härliga jullov. Visst var det lite jobbigt att stå upp imorse eftersom jag nu fick sova lite dåligt; min mamma skickade ett mms vid 12 tiden!!!!! och då kunde jag inte somna om igen. (det visade sig att det mms:et härjat runt i cybervärlden sedan nyårsnatten, hur nu det gått till, hon hävdar bestämt att telefonen inte varit på, konstigt...) Hur somhelst så har det gått bra att jobba idag, fast lite ringrostig var jag allt, men det är väl ett tecken på att jag slappnat av ordentligt under ledigheten...
Idag jag har varit iväg och tränat Body pump, det var verkligen på tiden, nu ska det bli nya friska tag, man kan inte bara äta och äta allt man kommer över och tro att man inte ska gå upp i vikt. En sak jag bestämt mej för, är att inte ha för stora mål utan ha delmål på vägen, så att det inte känns ouppnåligt, det blir en lång och jobbig resa, så hjälp mej gärna att komma vidare med mitt "nya liv"

Inga kommentarer: