fredag 29 januari 2010

Underbara fredag

Då var det äntligen fredag igen!
Det har varit en bra vecka, synd bara att jag har så svårt att komma isäng på kvällarna, eftersom jag kräver en hel del sömn så får jag lägga mej tidigt och det är inte alltid så lätt, men idag sov jag till halv 9!!!!!
Denna veckan så har jag försökt att komma igång med promenaderna igen och det har gått jätte bra, direkt efter jobbet så har vi gett oss ut, Britta, Jörgen och jag, ca 1 timmes PW i nästan dagsljus hela promenaden, underbart. Men i onsdags så sa min kropp ifrån, den är ju inte van vid denna fysiska ansträngning, jag fick jätte ont på utsidan av knät och värst var det i nedförsbackar och trappor, så nu är det vila som gäller :(
Idag ska jag och Britta åka till Ikea, hon ska byta något och jag är inte svår att övertala när det gäller shopping. Men först måste hon sova lite, hon har gjort sin sista natt i Norge i natt och till veckan börjar hon på Hedemyrs igen, skönt för henne att slippa, körningar, nätter och konstiga arbetstider och framför allt att sova på dagen, som hon har väldigt svårt för. Så ikväll när vi kommer hem så blir det champagne och smarrig middag.

Inga kommentarer: