fredag 12 februari 2010

Fredag igen!!!

Jag har sagt det förut men jag säger det igen, shit vad veckorna går fort.
Idag har Britta och jag varit ute på promenad i det underbara vädret, har ju inte kunnat gå särskilt långt på länge så idag testade i hur mitt knä höll... jo ont fick jag allt men inte jätte mycket. Vi hade ny taktik idag, vi gick på vägen och inte i den ojämna terrängen i skogen och det var nog min räddning. Min och Jörgens dagliga promenad runt hamnen har nog också gjort gott, även om den inte varit i något större tempo.
Sedan har jag faktiskt suttit/ legat på soffan och njutit av min ledighet, riktigt skönt faktiskt.
Nu har jag precis ätit lunch från Fyren i Grebbestad, de har rikigt goda sallader som jag varmt rekomenderar, min favorit är kebabsallad.
Vid fyra tiden ska jag åka och hämta Ewa, vi ska bege oss till Smögen för att bli lite fina i håret.
Ikväll ska vi mysa med lite diverse goda grejor från Hanssons i Grebbestad, tillsammans med lite vin, ha en trevlig helg på er.

Vad tycks om mina ny glasögon, de fick jag när jag fyllde år tillsammans med en väldigt fin vers. (Är säker på att denna bild får en del av er att skratta, det bjuder jag på ;-))

Inga kommentarer: