fredag 5 februari 2010

Fredag!!!

Denna veckan har verkligen rusat iväg, men när vi började prata om det var bra eller dåligt att det hade gått så fort, så fick vi något att tänka på; visst är det skönt att det blir helg och att man är ledig, men som Gun sa; det är ju livet så rinner iväg.... tänk på den ni!!!
Nu sitter jag, som nästan alla fredagar i soffan, med filten med kaffekoppen och funderar på vad helgen har att erbjuda...
Men det behöver jag inte tänka på så länge för helgen är väl inplanerad: Idag ska här städas och strykas, hade ingen ork och lust igår, synd för det hadde ju varit skönt nu!
När Kajsa slutar skolan ska vi hämta henne och åka till Uddevalla, fylla på lite i Johannas frys och skafferi, skruva upp en spegel som jag köpte på Ikea förra veckan. Sedan blir det väl en tur på Torp på hemvägen, måste ha en ny bh, fattar inte vad som händer i tvättmaskinen, två hål i bh´n fast jag hade tvättpåse...?
Imorgon så är det ju en "STOR" dag ;) och eftersom den faller in på en lördag så blir det lite tacomyys med släkt och vänner.
På söndag kommer Tina och Stig Åke, då blir det först lunch hos Jan och Britta och sedan "Forever party" som Tina ska hålla i, vi ska göra fotvårdsbehandling, tror jag. Ja sedan är helgen slut...
Har dessutom börjat bli förkyld, igen! Det kanske inte är så konstigt med tanke på att många av arbetskompisarna har varit sjuka under veckan, men nu har jag druckit Aloe vera juice och ätit apelsin, det gör nog susen.
Ha en trevlig helg!

1 kommentar:

Emelie sa...

Hej å hå!
Hoppas du har smyckena på dig imorrn :-)