lördag 20 februari 2010

Legal innedag...

Idag hade jag och Britta tänkt oss en lite shoppingtur, men när man tittar ut och bara ser ett enda stort snömoln så får till och med vi ge oss, där går gränsen det vore ju rent idiotiskt att ge sig ut en dag som denna.
Så nu har jag en hel dag som jag inte har några planer eller måsten.
Men genast ska jag ju planera något... stryka, städa, röja det är sådant om dker upp i huvudet, men hur lockande är det?
Nej det blir nog först och främst ett bad tilsammans med en bra bok.
Men jag borde allt röja lite på klädkammaren och vinden, jag har lyckats att städa bort en massa vantar och vama sockar och de hade ju varit bra att hitta, det värsta är att jag tror att de kan ha åkt med alla klädpåsar jag skänkt...
Vi får väl se vad jag fyller denna dag med, just nu är det skönt i soffan med kaffet.
Ha en bra helg på er

Inga kommentarer: