fredag 5 mars 2010

Härliga fredag!

Så var det fredag igen, härligt. Idag känns det riktigt skönt att ligga kvar i sängen och se på tv, det är 17 minusgrader ute så dunet är exra härligt. Tv i sängen är möjligt just nu för vi håller på att måla om i vårt sovrum, så vi har sängen i vardasrummet.
Det ska bli jättekul att få det lite fräscht, det blir vita väggar, lite tråkigt kanske men jag gillar det.
Jag funderar ev på en sänggavel, målad på väggen... jag såg en jätte fräck som var röd och randig, är inte det vågat så säg, men vi får se, jag återkommer med bilder när det är klart.
När man håller på och målar och fixar så vill man ju byta ut en massa saker, så just nu skulle jag behöva en härlig vinst, jag har ju faktiskt en trisslott i plånboken... håll tummarna.
Ha en bra helg!

Inga kommentarer: