lördag 17 april 2010

Ingen sovmorgon här inte

Jag hade sett fram emot en härlig sovmorgon idag, men det har varit något på utsidan fönstret som har låtit hela natten...
När jag väl reste mej upp för att försöka förstå vad det var så stod grannen nedanför fönstret, de hade också blivit störda av ljudet. Lustigt att han stod där precis samtidigt. Men inte ens med gemensamma krafter hittade vi problemet.
Nu var jag ju pigg så jag flyttade ut till soffan, så här ligger jag och slötittar på tv, det är tyst och jag är helt ensam.
Jörgen och Kajsa har gett sig av till stallet, det är vår familjs tur att ha jouren men det där med hästar befattar jag mej inte med, så det är tur att Jörgen tycker om det...
När de kommer tillbaka så ska jag, Kajsa och några av hennes kompisar ta oss en tur till Torp, tänkte försöka hitta mej en ny telefon, den jag har nu tappade jag så hela skärmen sprack ;(
Ikväll blir det grillkväll med Britta och Jan
Ha en bra lördag

Inga kommentarer: