tisdag 6 juli 2010

Första semesterdagen!!!

Nu är min första semesterdag gjord, morgonen började med mulet väder och blåst, så det blev en låång morgon/ förmmiddag i soffan med kaffekoppen. Senare blev det bättre, då gjorde jag ett försök att få lite sol på min bleka kropp. Men när solen bara kom och gick omvart annat så tröttnade jag, eller rättare sagt så höll jag på att frysa ihjäl...
Då tog Lotta och jag oss en tur till Grebbestad/ Gröna skylten och sedan Hedemyrs, det var lite tomt både i kylen och skafferiet efter helgen...
Vid 19 tiden gick jag och Britta på en långpromenad, det var jobbigt idag, tror jag hade klister under skorna...
Efter lite kvällsmat passade jag på att ta mej ett bad, jag tycker att det är såå underbart att bada, men jag var lite stressad idag för jag hade en jättehög med tvätt som väntade på mej.
När tvätten var gjord satte jag mej i soffan och satte på filmen Grease tillsammans med Johanna, snacka om nostalgi och tänk; nästan alla repliker sitter ännu!!
Nu snarkar det från sovrummet, Jörgen sover som en liten griis ;)
Johanna sa precis godnatt och Kajsa har Matthias här så man vet aldrig när det blir tyst på övervåningen...
Jag får väl gå och lägga mej jag med , hoppas på bättre väder imorgon, enligt YR så ska det vara soligt, så håll tummarna, natti natti

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ahhh, semester! Skönt eller hur?
Måndag 19/7 är det min tur, hoppas det finns lite fint väder kvar till mig då?
Ha det underbart skönt och njuuuuuut av semester och lata dagar :D
Kramar // Maggan

Heléne sa...

Ja det är verkligen underbart, ska spara lite fint väder till dej med ;)
Ha de bra kraaaaaaam <3