fredag 10 september 2010

Fredag!!!!

En efterlängtad dag är äntligen här, eftersom jag var i Stockholm förra helgen så har jag varit lite trött denna veckan, så en sovmorgon var inte fel. Men nu är det ju som det är när man har en man som snarkar...jaja fick ju ligga i sängen till ca 7 i alla fall.
Jag har börjat med en ny bok; Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann, rekomenderas verkligen, en må bra bok, nu har jag ju bara kommit igenom en fjärde del av boken, så vi får väl se hur resten blir.
 
Idag är det städning på schemat, minns inte när jag gjorde en ordentlig städning sist... började med sovrummet i förrgår, gick över det från golv till tak, det känns såå skönt, idag är det vardagsrummets tur. Nu är min nya bok på mp3 så snart blir det på med lurarna och full städning;)
Ha en bra dag på er
Kram Helene

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill gärna somna före maken pga snarkningar men han påstår att jag snarkar MYCKET mer än honom...jag tror han snackar skit ja...;DD
Ordentlig städning är inte helt fel, tyvärr är det ytterst sällan jag är supernoga. Du vet man dammar lite här, dammsuger där, plockar, plockar och plockar i all oändlighet...
I vilket fall så känns det så skönt när det är färdigt.
Ha en fortsatt härlig fredag och hälsa alla jag känner.
Pöss på dig.
Maggan