måndag 13 september 2010

Sjuk...

Igår gick jag hela dagen och kände mej lite halv dålig, men eftersom jag var på tjejfest på lördagskvällen så var jag övertygad om att det var det som spökade, för det blev ju en del vin och drinkar...
Gick på långpromenad, som var väldigt jobbig, tog ett bad och satte mej sedan i soffan och började svettas som en tok.
Det visade sig att jag hade feber, så hela natten har jag "badat" i sängen, men när klockan ringde så kände jag mej mest trött och när benen väl var utanför sängkanten så kändes det som det skulle gå bra och så himla lätt är det ju inte att hitta en vikarie så tidigt på morognen som kan fixa frukost på fritids...
Men när frukosten var gjord så åkte jag hem och la mej på soffan och somnade såå skönt.
Nu har jag ingen feber även om det känns så, men plågas av en väldigt ömmande hals. Den har jag precis försökt lugna lite med hjälp av glass som mannen kom hem med ;-)
Nu ska jag krypa ner under filten igen och kolla på film, jag har hyrt Änglavakt
Kraam Helene

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nä :(
Jag är ju hemma å jag är övertygad om att jag åkt på någon bakerie i magen. Maken ringde hem och han var vääääääldigt bubblig i magen så...någon skit är det.
Krya på dig kram fast på lite avstånd då så att du inte blir rödden i magen också ;D
Maggan

Heléne sa...

Fy, nej det är inte kul med krångliga magar. Krys på er med Kraam Heléne