fredag 19 november 2010

God morgon!


Ja då var det fredag igen och jag sitter i soffan med kaffet. Tanken idag var att starta med en härlig långpromenad, har inte gått någonting på nästan 2 veckor, jag har ju varit förkyld, men jag hade ingen lust helt enkelt. Åh vad svårt det kommer att bli och komma igång igen :-( märker även att jag slarvar med maten, jag som snart är i mål... MÅSTE skärpa mej! Ska trösta mej med en tur till Torp idag, har bestämt mej för en iphone :-) ha en bra dag kraam Heléne

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är inte ensam om att slarva med mat och motion, här sitter en till. Verkar vara svårt som attan att bli av med dom sista 5-6 kg och stanna där. Ner 2 kg och sedan upp igen...
Ajfåån alltså...Kul! :DD
Kraaaamen

Anonym sa...

Maggan har kommenterat men glömt att skriva ;DD