torsdag 11 november 2010

Snorunge!!!

Jaha då var det dags igen för en förkylning... känner mej lite febrig, näsan rinner och jag vill bara ligga på soffan. Typiskt när det är helg och allt, för att inte tala om Ullared på måndag!!!
Jag blev precis blev kallad för snorvalp! och snorunge! av min man, funderade skarpt på att kasta ut honom, men jag kom på att han sa så för att han är avundsjuk, han är ju så mycket äldre än jag ;)
Nu ska jag fortsätta slappa i min sköna soffa, ha en bra kväll
Kraam Helene

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch då! Har också något i halsen som sitter och killar och lite näsrinn.
Det vad värst vad HAN var stursk! Vänta du tills han blir sjuk...då är det illa, i alla fall är det min erfarenhet när det kommer till sjukdomstillstånd och karlar...eller...kanske mer min då. ;D
Krya på dig!
Kraaam/Maggan

Heléne sa...

Jag vet ingen som är såå dålig som Jörgen när han är förkyld... men nu har han haft ont i ryggen och det har varit riktigt illa, till och med jag har tyckt synd om honom ;)
Skönt att jag är ledig imorogn så jag kan vila, det brukar göra gott
Kramis Helene