söndag 27 februari 2011

Underbar helg!

Igår var vi på 50 års kalas till Anna, man skulle var klädd som man inte brukar...så jag tog med mej Elvis...
Kvällen gick så himla fort, en massa bubbel, god mat, tal och dans i massor till Andersson och Högdal
Solen lös en stund mitt på dagen idag och då fick vi lite fart på benen, vi bestämde oss för att ta en tur till Tjurpannan och kolla isläget, har en rastlös man hemma som vill på sjön, nu har han varit hemma en hel vecka...
Jag undrar hur många bilder jag har på denna fyr?
Men den ena är inte den andra lik.

Go´och gla´kexchoklad

Kaffe är ju ett måste

Det var såå isigt att vi knappt kunde ta oss fram i bergen så vi vände till slut, vi fick i alla fall frisk luft och jag promenerade hem, så liite duktig var jag ju.
Idag är stora tvättaredagen i familjen så nu är det dags att gå till källaren igen, sedan blir det smoothie och slööa framför tv´n.
Imorgon bär det av till Munkedal igen, så håll en tumme för mej.

Inga kommentarer: