måndag 28 mars 2011

På gång!

Nu är jag på banan igen känns det som, har gått en härlig promenad på ca 7 km, ätit bra hela dagen, känt mej motiverad och glad trots att arbetsdagen varit lite rörig. Nu ligger jag i badet och funderar på mitt första delmål, jag ska försöka att inte sikta för högt då brukar det bli så svårt att nå, märker redan att det är svårt, ska fokusera på bra mat och lagom långa promenader, att det faktiskt inte behöver vara minst en mil om det ska vara ok...PÖSS

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bravo Heléne!!
Har också börjat så sakteliga men lovat mig själv, som du, att inte ha för höga mål utan mer få till en hållbar vardag med kost och motion i form av promenader och övningar hemma. Jag har ju gjort det förut så varför skulle det inte funka nu liksom?!
Nu jävlar Heléne nu kör vi!!! :DD
Kraaaam // Maggan

Heléne sa...

Härligt att höra Maggan, nu får vi peppa varann, Nu kör vi så det ryker ( i lagom tempo ;-) )