fredag 20 maj 2011

Klippning!!!

Nu kommer Britta snart och hämtar mej, vi ska åka till Smögen och klippa oss. Onödigt långt att åka kan tyckas, men Ewa och jag började åka dit när Johanna var liten och vi gjorde det till en härlig tur för bara oss, med lunch och ibland lite shopping, sedan har det bara rullat på. Vi är nöjda med "vår" frissa, hon får oftast fria händer och det brukar hon fixa galant. Nu har inte jag klippt mej på ca 3 månader!!!! så det ska bli såå skönt. I eftermiddag ska jag ta med maken på lite klädshopping, det behövs verkligen, hans garderob är förfärlig. Det är inte hans favoritsyssla, så jag ska utrusta mej med stoort tålamod. Ikväll blir det afterwork på Nautic, men jag jobbar ju inte idag.... får jag verkligen gå med då... ;-) Ha en härlig fredag, bästa dagen på veckan tycker jag.

Inga kommentarer: