söndag 12 juni 2011

Äntligen, nu närmar det sig...

Igår var jag i Göteborg och köpte de vita skåp man ser på bilderna. Vi ville flytta soffan till det hörnet vårt hörnskåp stod, men då blev ju problemet: vad gör vi av alla ljusstakar och vaser som står i skåpet (vi har bara ett tillräckligt stort hörn i vårt vardagsrum) det var länge sedan vi bestämde oss men har inte varit på Ikea sedan februari (på min födelsedag!!!) Men om ni tittar noga så ser ni vad jag missade: BEN!!! ja ja då får vi väl åka dit igen... Ska förresten göra oss av med bordet och stolarna, hittade nog igår det jag vill ha istället...


Det var 6 år sedan vi hade soffan här och jag tror att det är här den ska vara i fortsättningen


Vi ska flytta hit vårt stora ekbord som vi har i köket och ha ett mindre runt bord där istället, snart hoppas jag...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint! Synd att du missade benen men då får du ju anledning att åka igen ;D
Kram // Maggan

Heléne sa...

Imorgon har jag nog benen i min hand, ibland ska man ha tur, eller...? Jo, faktiskt, jag åker gärna till Ikea men inte riktigt än. Nästa gång ska Jörgen med och då blir det nya köksmöbler!!!