fredag 23 september 2011

Filminspelning i Havstenssund!!!

Precis när jag hade skrivit förra inlägget ringde Jörgen och undrade om jag inte skulle komma ner i hamnen och kolla när dom filmar? Och jag måste erkänna att jag blev väldigt nyfiken. Det var kul att titta en stund, oj så mycket folk som var med både framför, men mest bakom kameran. Det var slut scenen från första filmen de höll på med. Ska bli spännande och se när den är klar. Efter en stund blev det lite väl blåsigt och kallt så nu är jag tillbaks på balkongen med boken framför mej. Ha en härlig fredag på er <3

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande! Var det Läckbergboken som blev filmad eller något helt annat? Ska bli roligt att se när det är klart :D
Kram // Maggan

Heléne sa...

Ja det är Läckberg, Jörgen är nere och fotar lite för dom är på hans båt och filmar, få se om han får till några bilder som jag kan visa här. Kramen