måndag 24 oktober 2011

Måndag!

Idag tror jag hjärnan bestått av sirap, även om jag fått en hel del gjort så känns det som allt gått i slowmotion. Det kan bero på att jag sovit dåligt i natt, men nu ska jag snart dra på mej pyjamasen. Helgen har bestått av tre kalas, i fredags firade vi vår gudson och Johannas gudfar. På lördag var vi först på Överby och shoppade och på kvällen så var vi på sjöräddningens höstfest i Fjällbacka och igår firade vi svärfar som fyllde förra helgen, trotts alla kalas så var kvällens resultat hos viktväktarna strålande, 1 kg ner på en vecka! Nu är det 4 kg sen starten, heja mej!!! Ny vecka och nya friska tag, ha det bäst!!!

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fasen vad bra Helén! 4 kg som är väck är ju skitbra. Själv blev förra veckan en besvikelse eftersom jag inte riktigt fick till det med promenaderna. Nu fattar jag eftersom jag är dunderförkyld men har i alla fall lyckats göra mig av med 1 kg. Inte illa pinkat. ;D
Kram // Maggan

Heléne sa...

Jaa jag är jätte nöjd. Jag kämpade med förkylning i ett par månader och då är det hopplös att försöka gå ner i vikt, man orkar inte, det är bara att vänta ut baciluskerna. 1 kg är jätte bra, det är bara att kämpa vidare. Krya på dej. Kraam Helene