fredag 18 november 2011

Då var det fredag, IGEN!

Tyckte det var måndag typ igår... Och nu är fredag IGEN? Ligger i sängen och kollar på tv, för vi har äntligen köpt en sovrumstv!! Det har vi pratat om jätte länge, men än så länge har vi bara de marksända kanalerna, men men, det var i alla fall mysigt :-) Jag ska snart kliva ur sängen och äta frukost, för Johanna och jag ska iväg till gymmet... Ja ni hörde rätt, Johanna har prova på vecka på Tedactive och vill träna innan hon åker till skolan?! Är i chock! Tidigare har jag tränat efter jag lämnat henne vid tåget, men då har ju klockan varit närmare 12 innan jag varit hemma, så för min del är detta perfekt, får väl se om det blir en engångs företeelse eller inte? Hoppas, hoppas. I eftermiddag blir det shopping med Ewa, ha en fin dag på er!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: