tisdag 1 november 2011

En månad har gått...

Nu har det gått en månad sedan jag började på Tedactive och jag tänkte rapportera hur det går. Har skaffat mej fasta träningsdagar: Tisdag; löpbandet, rodd och easyline och STARK, ett pass som innehåller; styrka, balans, smidighet. Onsdag; Zumba och Body Pump. Fredag; Egen träning i gymmet, mest kondition och lite styrka. Om vädret och kroppen tillåter så blir det låång promenad på Söndagar. Så någon soffpotatis kan man väl inte kalla mej längre, jag är super nöjd, har bara missat en söndags promenad denna månaden. Återkommer med ny rapport längre fram ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker att du är jätteduktig och absolut ingen soffpotatis.
Själv har jag svårt att träna i grupp och tycker det är jobbigt om folk glor så jag håller mig till mina promenader. Nu väntar jag på att hostan ska sluta helt så ska jag nog få fart på kroppen. :D
Kram // Maggan