måndag 2 januari 2012

Helt ok måndag

Idag har det hänt mycket, eller kanske inte... Känns som dagen bara flugit iväg och jag har bara fått gjort hälften av det jag tänkt. Hur som helst så började jag och Kajsa med ett pass på gymmet, det var jobbigt idag, jag var svettig som en lite gris, gött!!! På vägen hem hämtade vi Kajsas nya telefon, så väl hemma var var det installation av program och telefon för hela slanten som gällde ;-) Johanna stod för dagens lunch, kors i taket! Det blev pasta med köttfärssås à la Johanna, mums. Kan meddela att tvättmaskinerna har gått för fullt hela dagen och allt (nästan) fick en plats att torka på, trots mitt utspel igår.... Efter lunchen gick jag och Britta en promenad, skönt med lite luft. Väl hemma blev det ett bad, saknar jacuzzin... Har även hunnit med en tur till centralorten och handlat lite mat, nu sitter jag och maken och kollar på tv, proppmätta! Ja där var min dag, det blev en del ändå...

Skickat från min iPad

Inga kommentarer: