onsdag 5 september 2012

Jag lever!

Nu var det länge sedan sist, har helt enkelt inte varken haft ork eller lust att skriva. En hel härlig sommar har gått, med allt vad det innebär. Student för Johanna, födelsedagar för Kajsa, Jörgen och Johanna, midsommar, grillfester, semester, tjejfest, resa till Danmark och en massa annat. Det som jag och säkert många med mej saknat i sommar är väl värme, det har det inte varit såå gott om men i övrigt är jag jätte nöjd med min sommar, det går bara lite för fort bara.
I helgen har vi varit i Stockholm och sprungit Tjejmilen!!! Jaa, jag kunde ha tränat lite mer i sommar då hade jag kanske klarat den på en timma, som jag hade planerat, men nu blev det 1.05... Jaja, det får bli ett mål för nästa år.  

1 kommentar:

Anonym sa...

JA! Du är tillbaka!
Sommarvädret har inte varit det bästa men man får vara nöjd med det som blev. Jag tycker din tid på tjejmilen var kanonbra! Bra jobbat.
Kram // Maggan