söndag 30 november 2008

Söndag...

Idag har jag tillsammans med barnen, storstädat på deras rum.
Det behövdes verkligen, tror det försvann några kilo damm ;)
Som vanligt när vi har storstädning på deras rum så brukar det bli ommöblering och så blev det även idag, så vi har verkligen varit bakom, under och i allt, skönt!!!
Passade även på att ta badrummet, hallen och klädkammaren uppe, känner mej riktigt duktig.
Mitt i städningen fick vi en jätte smaskig söndagsmiddag; Krabba, Kräfta och Hummer!! Fy vad bra vi har det. Var ju tvungen att ta ett glas vin till, det fanns lite kvar i en flaska från igår, " This is luxuslife" ( ni har väl sett charterfeber på 3:an) ;)
Nu ska jag och Jörgen slå oss ner vid tv´n och titta på en film vi har hyrt, Norska; Varg Weum, en film i stil med Wallander ungefär.
Ha de´

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du Helene.. JAg skulle kunna tänka mig att byta ut min korv mot din Hummer...
Skönt att det går bra för dig att jobba fast det är lite tungt i början.
Kram