måndag 1 december 2008

En trött måndag

Vaknade redan kl. 3.00! idag, kul med tanke på att klockan var nästan 12 innan jag släckte lampan.
Låg och vred mej ett tag men insåg snart att det inte var någon större idé, så jag tände lampan och läste i ca en och en halv timma, men var lika pigg och vaken, märkte att maken börjat skruva sig en del så jag gick därför ut på soffan istället, höll nästan på att somna när mobilen började larma, dåligt med ström! Typiskt, upp, hitta en laddare och sedan var man pigg igen. Låg och funderade på om jag skulle ringa pappa, hans plan lyfte från Landvetter kl.7 imorse påväg till Fuerteventura, men orkade inte höra hans pigga, glada röst, avundsjuk? nej inte alls...
När klockan började närma sig sex, insåg jag att det var lika bra att inte somna om, så jag hittade ett band med:Design Simon och Tomas som jag roade mej med.
Så efter en ganska masig dag på jobbet, barnen har varit totalt öronlösa, ett bad och lite smaskig mat så är man ganska mör, men det gäller att hålla igång lite till, annars blir det väl samma visa i natt igen.

Inga kommentarer: