tisdag 2 december 2008

Har svårt att bestämma mej

Kan inte bestämma mej för om jag ska offra några semesterdagar nu till jul, eller om jag ska spara lite på dem, vi har ju pratat på att eventuellt resa i vår, men just nu verkar det som det bara blir en dröm.
Men det är klart om vi nu ska resa så är dom ju sköna att ha, annars får man ju nalla väldigt mycket på sommarsemestern...
Man kan ju ta någon eller ett par dagar kanske, funderar i nuläget på 23:e i alla fall, men sedan??? Känner mej velig.
Det förstås jag har ju faktiskt varit hemma en del det sista det är kanske därför jag är tveksam, det kanske till och med kan vara lite skönt att komma till jobbet några dagar, Johanna och Kajsa är ju i alla fall inte i kläderna förän fram på eftermiddagen oftast och Jörgen brukar sällan vara hemma om det är fiskeväder, folk vill ju ha sin nyårshummer, nej jag får nog fundera ett tag till.

Inga kommentarer: