söndag 7 december 2008

Åh så var det söndag kväll igen...

Veckorna går ju otroligt fort, tänk nu är det snart jul, har beställt mina första julklappar idag!! på tiden kanske, vet vad jag ska ha till nästan alla, det gäller bara att hitta tillfällen att handla.
I eftermiddag har vi haft besök från Norge, hela familjen Sjögren plus några kompisar till Mats och Madelene dök upp vid fyra tiden, det är en tradition vi har haft i många år, de brukar titta in på hemväg från Göteborg. Vi fikar en stund och byter julklappar, myysigt.
När de åkte bar det av till Fjällbacka och mammas goda nybakade bullar, mums, inte konstig att man känner sig som en padda ;)
Innan vi åkte hem var vi vägen om min bror med familj och hämtade jultidningar som jag hade beställt av Jonas, det var en julklapp till Jörgen och en bok med 92 olika kortspel, jag är helt värdelös på att komma ihåg olika kortspel , så nu tänkte jag ändra på det, börjar tröttna lite på "skitgubbe" på jobbet, tänkte kanske man kunde införa något annat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja helgerna går så otroligt fort.Ser fram mot jul och lite ledigt.