onsdag 10 december 2008

Julshopping, del 2

Nu börjar barnen gå på jullov tror jag, de har varit helt sanslösa idag, vi skulle ha gjort julgodis men jag vägrade, det är inte roligt när de är helt galna.
Så vi gick ut istället.
Får se om det blir något mer julgodisbak eller inte, annars blir det skummtomtar och pepparkakor på julfesten, men det är väl inte fy skam det heller??
Ibland undrar man för vem man håller på och framför allt är det viktigt och i så fall för vem?
Tänk om man tänkte så lite oftare, har brottats med den tanken flera gånger idag, det är ju inte meningen att man ska slita ut sig helt och hållet.
Det är ju det där med inre stress, har ju haft lite erfarenheter av det, så det gäller att passa sig.
Efter jobbet var det åter dags för lite julklappsinköp, jag åkte till Strömstad hade beställt en sak till Johanna... vet att du läser här ibland, så jag tänker inte avslöja något :=)
Väl där hittade jag flera julklappar, så nu har jag inte så mycket kvar, skönt med tanke på att det gick så trögt igår.
Så nu ska jag gå till källaren och slå in det som barnen ska ha, man vet ju aldrig om de får för sig att gå dit för att leta efter något ;)

Inga kommentarer: