torsdag 11 december 2008

Julshopping, del 3

Nu börjar årets julshopping "lida" mot sitt slut, idag har jag köpt ytterligare några, tror bara att vi har den till farfar kvar och den ska köpas på elbutiken i Grebbestad, så man kan ju säga att man är klar, nästan...härligt!!!
Men det var ju mindre kul att komma hem idag, det såg ut som ett stampat jordgolv i hallen och i trappan ;( målarna hade visserligen gjort fint på väggarna i vårt trapphus, med resten... fyyy. Men vem har ork eller lust att städa vid den här tiden på kvällen?
Inte jag, ska ju på julbord imorgon så jag får väl lägga mej tidigt så jag är pigg ;)
Får väl ta fram dammsugaren i alla fall, kan inte gå i den här skiten.
Måste ladda videokameran, imorgon ska jag till kyrkan i Tanumshede och till på luciatåget, Johanna ska sjunga och hon är även luciakandidat!!!
Vore ju synd om mamma inte var på plats om hon skulle bli lucia.

1993 års lucia i Havstenssund!

Inga kommentarer: