tisdag 27 januari 2009

Body pump!

Idag har jag varit iväg och tränat body pump, första gången på evigheter, har ju haft lite förhinder i och med mitt knä, men nu var jag bara tvungen att se om det funkade och det gick faktiskt riktigt bra, blev givetvis helt slut efteråt, har ju ingen kondis eller några muskler längre, men nu känner jag mej riktigt duktig.
Fick hitta lite egna lösningar när vi skulle stå på knä och när vi skulle stretcha framsida lår, annars kunde jag vara med på allt, sååå skönt.
Fast jag bävar för hur det ska bli att ta sig ur sängen imorgon eller ännu värre; på torsdag ;)
Det värsta är ju att jag ska till doktorn nästa tisdag och han pratade om att gå in i knät igen om det inte var bättre;( och tyvärr kan jag ju inte böja och sträcka helt så jag kan nog tänka mej vart det lutar och hur blir det då med träning? Jo sjukgymnastik... ;(
Ja ja bara jag blir bra någon gång, men nu är det ju snart ett år sedan det hände...
Det var skönt att få gnälla lite, nu känns det genast bättre;)

Inga kommentarer: