söndag 25 januari 2009

Söndag...

Nu sitter jag här framför datorn och funderar på hur jag ska lägga upp min dag...
Har varit i källaren och startat upp veckans tvätt, så nu är det väl snart dags att gå ner igen.
Måste åka till Grebbestad och handla lite och hämta ett paket, har fått en lampa som jag ska ha i vardagsrummet när det blir färdigt... men det verkar inte som det blir än på ett tag, men men huvudsaken är ju att det blir bra.
I fredags efter jobbet var jag, Britta och Kajsa på Ikea och shoppade lite, tänk vad mycket bra det finns :)
Så idag tror jag att jag ska sy gardiner till Kajsas rum hon hittade ett jätte fräckt tyg som var nedsatt pris på, bara 9kr metern! så det fick allt bli lite kuddar och filtar också. Behöver sy färdigt kuddarna till vardagsrummet med, så vi får väl se hur stor lusten är...
Igår var vi på ytterligare en liten shoppingtur, först åkte vi till Strömstad, Revolt 22 hade 50% rea på allt i hela affären, tänkte Kajsa skulle hitta sig ett par jeans, men det blev ett par rosa Converse istället, hon hade lite svårt att bestämma sig för det fanns massa snygga färger.
Gissa om Johanna var avundsjuk när hon kom hem, men är man trött och inte kommer ur sängen så får man vara utan...
Sedan tog vi en tur till Nordby, Britta skulle ha en fototapet till Johans rum, de håller också på att måla om och greja lite.
På Veromoda hittade Kajsa ett par jeans i alla fall, tror hon provade 15 par innan de här, de måste vara perfekta och det är ju inte alltid så lätt, mammas tålamod var inte på topp då måste jag erkänna!

Inga kommentarer: