tisdag 17 februari 2009

Trött, trött, trött...

Att man kan vara så trött, när jag kom hem efter jobbet idag så gick jag raka vägen till soffan och la mej, trodde inte jag skulle orka gå ur soffan mer idag, men efter 4 Timmar! lyckades jag att masa mej upp.
Undra om det kan vara förkylningen som finns i kroppen sedan ett tag som visar sig så här, den bryter inte ut, vilket i och för sig är ganska skönt, men denna trötthet knäcker mej snart, är ju inte tillräckligt sjuk för att vara hemma, men väl hemma orkar jag ingenting, åh vad tjatigt, men det är väl inte mycket att göra mer än att "gilla läget".
Jörgen har tagit hem kräftor och varit på Hanssons och köpt lite andra godsaker, allt för att pigga upp sin lilla fru, han är allt bra gullig ;=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för din kommentar om min bäbis.. Du får ta och vila upp dig ordentligt, vintertrötthet är förfärligt. Jag har också varit obotligt trött men det har väl andra orsaker.
Kram