torsdag 12 mars 2009

Operation...

Imorgon är det då dags igen... för ny operation, kan inte påstå att jag ser framemot det men det ska i alla fall bli skönt att få det gjort, börjar tröttna på att aldrig komma igång med träning på riktigt, hoppas bara det blir bra nu.
Har tyvärr en känsla av att det inte kommer att bli någon större skillnad, att jag kommer att få leva med ett ben som varken går att böja eller sträcka helt... hoppas nu bara att detta är en känsla och att den är fel...
Imorgon kl.5.15 kommer det en taxi och hämtar mej och då bär det av till näl, jag kommer att bli sövd men det är ju inget större ingrepp så jag får åka hem på eftermiddagen igen.
Har precis tvättat mej med hibiscrub så hela kroppen känns som ett sandpapper ;(, ska gå in och bädda rent och hoppa i säng nu, hoppas nu att han hittar något att ta bort och att jag blir bra, snart!!!
Hoppas, hoppas.
Håll tummarna ;-)

Inga kommentarer: