söndag 26 april 2009

En härlig helg...

Posted by PicasaNågra bilder ifrån helgens äventyr...
Vi har varit på båttur i Fjällbacka skärgård med mamma och pappa.
Med var också min bror Claes och hans fru Ann-louise och min kusin Annette och hennes Anders.
När vi tuffat runt lite med båten och fått lite vin, så lade vi till vid Dyngö och där hade vi luftpistols tävling, gissa vem som vann??? hi hi hi ,jo jag!
Ja ska jag var ärlig så vann Jörgen med, han segrade i herrklassen och jag i damklassen, men jag tyckte att jag var mycket duktigare än honom, han är ju jägare och vi hade faktiskt lika många träffar!!!
Efter god mat och god dryck så tuffade vi tillbaka till Fjällbacka igen, där gjorde vi oss "vackra", vissa behövde ju det mer än andra ;)
Sedan var det Tanum Strand och Refreshmens som gällde, vi hade det jätte kul, kvällen gick hur fort som helst, vi dansade oss både svettiga och blodiga, ja i alla fall jag, lyckades bli riven på kinden och blodet bara rann, men med lite plåster så löste det sig, jag konstaterade att det där med smink är överskattat, ska man gå ut någonstans och vill ha uppmärksamhet så räcker det med plåster i ansiktet :)

Inga kommentarer: