torsdag 20 augusti 2009

Torsdag kväll...

Ja då har det gått en vecka till... snacka om att veckorna går fort, dagarna bara flyger fram. Denna veckan känns det som man börjar "fatta galoppen på jobbet", men det är klart det är säkert en massa skaer jag inte stött på än, men de får vi ta på vägen.

Ikväll har vi ätit kvällsmat på bryggan, det blev räkor och lite rosé, mmums, men det blev ett snabbt avslut för han som hjälper oss med datorn kom och han har vi väntat på ett tag... så nu äntligen kan man surfa utan att modemet kopplar ifrån hela tiden, men datorn börjar väl bli gammal för den är vääldigt låångsam, men han skulle göra mun mot mun metoden på den, så jag slipper köpa ny än i alla fall ;)

Imorgon är det fredag och då är jag ledig ;-) det är verkligen underbart med 3 dagar ledig i rad... tror jag ska skrota i pyjamas länge imorgon... om det inte blir en härlig promenad... idag gick jag med stegräknare och jag kan ju säga att man går inte mycket på mitt jobb, så promenader efter jobbet är mer nödvändiga nu än tidigare.

Annars så har vi bestämt oss för att grilla på bryggan imorgon, det blir rådjur och kandagås, rådjur har vi grillat förut men aldrig kanadagås, det ska bli spännande att smaka hur det blir, berättar sedan hur det smakade.

På lördag ska vi ha "planeringsmöte" inför Stockoholms resan nästa helg, det är viktigt att planera, så vi utnyttjar tiden ordentligt.... ;) Vi är 6 tjejer som ska springa tjejmilen nästa söndag. Vi åker redan tidigt på fredag morgon och vi är framme vid 10 på fm, alltså har vi hela fredagen och lördagen på oss att hitta på något kul. Loppet är inte förrän på söndag. Det ska bli kul att komma iväg, har ju varit hemma hela sommaren, nej nu var jag lite ute och cyklade, vi var ju faktiskt på Marstrand en lördag... tycker ni att jag låter lite gnällig? ja då stämmer det, tycker faktiskt inte att det känns som semester om man inte kommer iväg åtminstone några dagar, men men nu blev det så... får se fram emot Stockholm och till vintern ska det bli en fjälltur, jippie!!!

Nu kallar kudden på mej Natti Natti

Inga kommentarer: