fredag 27 augusti 2010

Fredag!

Äntligen fredag. Denna dagen har jag väntat på hela veckan och så vaknar jag med hudvudvärk!
Har precis tagit ett litet piller, det och lite frukost brukar göra susen.
Idag ska jag till Strömstad och besikta bilen, hade hoppats på att Jörgen ville åka, men han hade annat för sig. Får väl passa på att ta en liten tur på stan.
Idag börjar rean på Sport shopen, så det blir en tur dit med, båda tjejerna behöver lite träningskläder och Johanna behöver nya joggingskor, bäst att passa på!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fredag är bästa dagen! Jag är lite avis på dig som är ledig. Är du alltid det eller bara idag?
Om du vill maila mig kan du använda den andra adressen (kanske funkar bättre?)...den finns på det där andra stället du vet.
Ha en förtsatt härlig fredag! Nu ska jag laga till mexicansk mat, tacos med andra ord, väldigt orginell fredagsmysmiddag! Eller hur?? ;D
Pöss på dig.

Anonym sa...

Maggan har naturligtvis skickat kommentaren ovan...lite trött tror jag bestämt. Glömmer bort vad jag heter och allt!
Hälsningar Maggan