söndag 15 augusti 2010

Söndag...

Innan helgen pratades det om att ´på söndag ska det bli 25 grader och jättefint´ så jag planerade att ha en härlig dag på sjön idag med, men ack vad jag bedrog mej... så jag fick göra som så många söndagar tidigare: TVÄTTA. Ja ja, det behöver ju göras och det var ju torkväder utan dess like.
I övrigt så har det blivit både en cykeltur och en promenad idag, måste försöka komma igång igen, jag ska ju till Stockholm om 3 veckor och springa tjejmilen... Blir nog inte så mycket sprungit då, men med alla dessa tjejer så kan man ju knappt springa ändå.
Jag har försökt att komma igång igen den senaste veckan, men det är fullkomligt omöjligt, har massor med ursäkter hela tiden och ingen enerig, men det är väl bara att kämpa vidare, det är ju så kul när man väl håller på. Peppa mej gärna, det behövs.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heja, heja!!!
Idag har jag börjat jobba igen och det var tröööööögt.
Nu ska jag bara komma igång med promenaderna igen, har ju slappat de luxe på semestern och ökat i vikt. Nej förresten...det är "fel" på vågen och jeansen har "krympt" i garderoben ;D
Ha´t pent!
Maggan

Heléne sa...

Tack det behövs verkligen, är jätte trött efter jobbet och då är det svårt att motivera sig. Men man är väl inte van att tänka??? Visst är det konstigt att det blir fukt i garderoben ibland??? ;)
Ha de´bra du med och hälsa
Helene

Anonym sa...

Jag har skickat ett mail tll dig!
Hälsningar Maggan