tisdag 14 september 2010

Rastlös!!!

Igår låg jag hela dagen och blev inte ett dugg sugen på att göra något här hemma, då mår man inte så bra, så är det ialla fall för mej. Men idag är jag betydligt piggare och jag har varit jätte rastlös, funderar till och med på att ta tag i strykhögen...
Har precis ätit lite och funderar skarpt på en dusch och klä på mej något annat än pyjamas. Det är verkligen att friskhetstecken, imorgon blir det jobb igen.
Idag har vi bröllopsdag jag och maken, men det är inget vi brukar fira något större, tror inte ens att han kommer ihåg det... hur som helst så har vi varit gifta i 14 år idag, oj vad tiden går fort. Jag får väl åka iväg en tur och köpa något smarrigt till efterrätt ikväll i alla fall.
Nej nu blir det nog tusan strykjärnet en stund
Kraam Heléne

2 kommentarer:

Anonym sa...

Galet vad tiden gåt fort! Grattis på bröllopsdagen.
Kram
Maggan

Heléne sa...

Ja man fattar inget, nu har jag snart bott i Havstenssund i 20 år!!! Jag som knappt är 30... ;)