torsdag 16 september 2010

Vilken dag!

Började dagen med att sova lite föör länge, men efter viss stress så var jag bara några minuter sen till frukosten.
Efter frukost var det dags att gå till kontoret, eftersom jag varit sjuk i två dagar denna veckan så var det en del att göra.
Väl där så visade det sig att kopiatorn var trasig och vi har bara en! Värsta mardrömmen, den används ganska flitigt, så det var bara att ringa service, men min telefon var upptagen... utlånad tillfälligt.
Så det var bara att starta datorn och börja med något annat under tiden, trodde jag ja, jag hade blivit utslängd!!! Mitt konto hade slutat gälla!!! Jag som hade såå mycket att göra, men bästa Eva på It enheten hjälpte mej till slut (fick låna chefens telefon, för min var fortfarande upptagen... passade även på att ringa service på kopiatorn)
Jobbade på flitigt i ett par timmar, sedan var det dags att göra ett inhopp i en av klasserna för lärarna skulle på möte. Eftersom mötet började halv 12 och jag skulle sondmata en tjej för första gången innan mötet så blev det svårt att hinna med lunchen. Så först vid halv 2 fick jag äta mat och då smakade det riktigt gott.
Sedan var det åter tillbaks till kontoret, beställningar, fakturor, telefon, mail, lönebryt på måndag och då måste man ju hinna med alla + och - innan dess, nu låter det som jag klagar, jag gillar mitt jobb, men idag var det lite mycket en stund.
Så när en något förlängd dag var slut så var jag rätt nöjd för hade hunnit med det jag hade hoppats innan helgen...
Ja för jag är ju ledig på fredagar!!!
Trevlig helg på er.

1 kommentar:

Anonym sa...

När det väl går troll i dagen blir det som en spinnoffeffekt och strulet vill liksom aldrig ta slut! Tur du blev klar och kan ägna dig åt trevligheter som ledighet :D
Kram
Maggan